Wsparcie dla odkurzacza automatycznego ETA Torro

Poniżej znajdują się wskazówki i porady dotyczące odkurzacza automatycznego: 

Wymagania ogólne |  Parowanie odkurzaczy |  Porady i wskazówki, problemy |  Do pobrania

 

 

 Wymagania ogólne

 

Aplikacja jest przeznaczona wyłącznie dla telefonów komórkowych z systemem Android 7.0 i nowszym oraz IOS 11.0 i nowszym. Aby w pełni wykorzystać i zrozumieć wszystkie funkcje aplikacji, należy najpierw uważnie przeczytać instrukcję obsługi aplikacji ETA SMART.

 

 

Wymagania dotyczące sieci Wi‑Fi

  • 2,4 GHz (z wystarczającym pokryciem odkurzanego obszaru)
  • zabezpieczenia WPA1 i WPA2 (zalecane WPA2)
  • odkurzacz może być sparowany i używany tylko w jednej sieci Wi‑Fi jednocześnie (SSID)
  • jeśli nie masz pewności, czy router spełnia powyższe wymagania, skontaktuj się z administratorem sieci

 

 

Czy odkurzacza można używać bez aplikacji?

Tak.

 

 

 

Parowanie odkurzaczy

Do pierwszego sparowania odkurzacza robota z siecią WIFI należy użyć INSTRUKCJI OBSŁUGI APLIKACJI ETA SMART, którą można znaleźć w sekcji „Do pobrania”. Zawsze postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji ETA SMART.

 

Podstawowym wymogiem jest:

  • aktywna domowa sieć Wi‑Fi z wystarczająco silnym sygnałem;
  • inteligentne urządzenie z zainstalowaną aplikacją ETA SMART;
  • wystarczająco naładowany akumulator w odkurzaczu (co najmniej 35%);
  • włączyć odkurzacz, uruchomić aplikację i postępować zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć konto użytkownika i przeprowadzić parowanie.

 

Jak mogę przyczynić się do udanego parowania?

  • Używaj tylko inteligentnych urządzeń z obsługiwanymi wersjami systemów operacyjnych Android i IOS.
  • Używaj wysokiej jakości routera Wi‑Fi, który bezpiecznie pokryje Twój dom wystarczająco silnym sygnałem.
  • Podczas parowania trzymaj urządzenie inteligentne blisko odkurzacza (w odległości ok. 2 m).

 

Jeśli występują jakiekolwiek problemy z parowaniem, należy skupić się na następujących kwestiach:

  • sprawdzić, czy odkurzacz znajduje się w zasięgu sygnału Wi‑Fi;
  • nazwa sieci Wi‑Fi (SSID) musi używać TYLKO znaków a–z i 0–9 (bez diakrytyków i spacji);
  • jeśli router obsługuje 2,4 i 5 GHz, wyłączyć 5 GHz podczas parowania;
  • wyłączyć VPN, firewall itp.;
  • sprawdzić, czy akumulator ma ≥ 35 %;
  • spróbować innego telefonu;
  • utworzyć nowe konto;
  • sprawdzić wymagania Wi‑Fi i OS;
  • zapewnić, że telefon i odkurzacz są w tym samym SSID;
  • zrestartować router.

 

Podwójna sieć Wi‑Fi:

  • jeśli router automatycznie miesza 2,4 i 5 GHz pod jednym SSID, zalecamy rozdzielenie;
  • ustawienie dostępne w panelu administracyjnym routera.

 

Aby sterować odkurzaczem przez wielu użytkowników:

  • każdy użytkownik musi mieć własne konto w ETA SMART;
  • pierwszy sparowany jest administratorem i może udostępniać;
  • administrator ma większe uprawnienia.

 

 

Porady i wskazówki, problemy

Jeśli w aplikacji pojawi się komunikat o błędzie (odkurzacz zaświeci się na czerwono), sprawdź część odkurzacza i wyczyść ją zgodnie z instrukcjami zawartymi w instrukcji obsługi.

 

Zakres możliwych komunikatów o błędach:

  • WENTYLATOR (usterka wlotu) – serwis;
  • KOŁKA;
  • SZCZOTKI;
  • itd.

W instrukcji i w sekcji „Do pobrania” można znaleźć tabelę możliwych problemów.

 

Aplikacja zawiesza się lub „zamarza”
Uruchom ponownie aplikację, a jeśli to nie pomoże – urządzenie.

 

Ruch w aplikacji jest opóźniony
Sprawdź siłę i stabilność sygnału Wi‑Fi.

 

Aplikacja nie reaguje
Może to być skutek nowych aplikacji lub aktualizacji systemu. Odinstaluj i ponownie zainstaluj ETA SMART.


Jeśli powyższe nie pomogło, skontaktuj się: vysavace@eta.cz.

 

 

Do pobrania

Instrukcje w formacie PDF dostępne również na www.eta-polska.pl na stronie konkretnego odkurzacza:

  1. Instrukcja obsługi odkurzacza ETA1248 Rover
  2. Instrukcja obsługi aplikacji ETA SMART