(zwany dalej również „Usługa”, „Przedłużenie gwarancji” lub „Usługa Przedłużenia gwarancji”)
Czym jest „Przedłużenie gwarancji:?
Dbamy o to, aby urządzenia ETA maksymalnie ułatwiały Ci życie. A ponieważ jesteśmy pewni ich jakości, oferujemy bezpłatną usługę „Przedłużenia gwarancji“, która następuje po okresie odpowiedzialności z tytułu wad produktu. Na wybrane urządzenia i ich elementy oferujemy przedłużenie gwarancji do 3, 5, a nawet 10 lat.
Na duże AGD, takie jak lodówki, zamrażarki, pralki i zmywarki oraz TV od 43 cali, oferujemy specjalny serwis zewnętrznym. Rozumiemy, że kilka tygodni bez pralki czy lodówki to nie lada wyzwanie. Aby ułatwić i przyspieszyć cały proces, nasz serwisant przyjedzie do Ciebie i zdiagnozuje z czym związana jest ustertka.
Zarejestruj swoje urządzenie w usłudze „Przedłużenia gwarancji“ i wydłuż żywotność swojego nowego pomocnika. Cała aktywacja jest bardzo prosta i całkowicie darmowa.
Jak aktywować usługę Przedłużenia gwarancji?
Aktywacja jest bardzo prosta. Po zakupie nowego urządzenia wystarczy zarejestrować się za pomocą prostego formularza, gdzie wprowadzisz kilka podstawowych informacji o sobie i dokonanym zakupie. Po wypełnieniu i zaakceptowaniu warunków „Przedłużenia gwarancji“ zostanie wygenerowany certyfikat, który otrzymasz także na podany adres e-mail. Przechowuj certyfikat na wypadek konieczności skorzystania z usługi.
W razie problemów, z aktywacją „Przedłużenia gwarancji“ pomoże Ci nasz wykwalifikowany personel. Napisz lub zadźwoń w razie pytań.
Rejestracja jest niezbędna do skorzystania z usługi i musi być dokonana najpóźniej do 30 dni od daty zakupu. Wyjątkiem są żarówki LED, dla których usługa aktywuje się automatycznie zaraz po zakupie.
Przedłużenie gwarancji można aktywować na wybrane produkty lub ich komponenty. Na które produkty obejmuje usługa, możesz sprawdzić w pełnym wykazie produktów objętych usługą na naszej stronie internetowej.
Co mam zrobić, jeśli zgubię certyfikat?
Jeśli certyfikat „Przedłużenia gwarancji“ zaginie, nie martw się. Skontaktuj się z nami, podając informacje o zakupionym produkcie (jaki to produkt, kiedy został zakupiony i jakie dane zostały użyte do rejestracji „Przedłużenia gwarancji“), a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby odnaleźć Twój certyfikat.
Masz dodatkowe pytania? Zapoznaj się z pełnym regulaminem usługi „Przedłużenia gwarancji“ i w razie wątpliwości skontaktuj się z naszym serwisem pod numerem telefonu (71) 793-96-13 lub e-mailem serwis@digison.pl
Reguły promocji i warunki handlowe można znaleźć tutaj.