Gwarancja

ETA przedłuża gwarancje na swoje produkty ze standardowych dwóch lat do nawet dziesięciu. Dzięki temu klient ma pewność, że ma do czynienia z produktem najwyższej jakości i nawet po standardowym okresie gwarancji może liczyć na bezpłatną naprawę swojego urządzenia.

Przedłużona gwarancja obejmuje produkty z aktualnej oferty ETA, a dotyczy poszczególnych ich elementów np. silnika odkurzacza, stopy żelazka itp.

ETA a.s. udziela kupującemu – oprócz i bez ograniczenia umownych roszczeń gwarancyjnych, do których jest on uprawniony w stosunku sprzedającego – prawa do gwarancji na nowe urządzenia zgodnie z poniższymi warunkami:

 

I. Czas trwania i rozpoczęcie gwarancji

1. Gwarancja jest udzielana na następujący okres:

   a. 24 miesiące dla urządzeń przeznaczonych do użytku prywatnego oraz urządzeń półprofesjonalnych stosowanych w budynkach mieszkalnych.

2. Okres gwarancyjny rozpoczyna się od daty wystawienia faktury za urządzenie.

Świadczenia gwarancyjne oraz dostawy zamienne z tytułu gwarancji nie powodują przedłużenia okresu gwarancyjnego.

 

II. Wymagania dotyczące roszczeń gwarancyjnych

1. Urządzenie zostało zakupione u autoryzowanego sprzedawcy, w autoryzowanym e-sklepie lub bezpośrednio od ETA a.s. w Polsce. Informacje te można znaleźć na stronie internetowej.

2. Aby złożyć roszczenie gwarancyjne w przypadku wady, naprawą musi się zająć serwis klienta autoryzowany przez Eta a.s. lub fabryczny serwis klienta Digison Polska Sp.  z o.o. Serwis klienta Digison Polska Sp.  z o.o  jest dostępny pod adresem: serwis@digison.pl

3. Dokument gwarancyjny (wypełniona karta gwarancyjna lub dowód zakupu) musi być okazany technikowi serwisu klienta na żądanie.

 

III. Treść i zakres gwarancji

 

1. Wady urządzenia zostaną usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od momentu przyjęcia produktu do autoryzowanego serwisu. Termin ten może ulec wydłużeniu do 21 dni roboczych, w przypadku konieczności sprowadzenia cześci zza granicy. Koszty ponoszone na ten cel, takie jak koszty transportu, podróży, pracy i części zamiennych, pokrywa Digison Polska Sp.  z o.o. Wymienione części lub urządzenia stają się własnością Digison Polska Sp. z o.o.

2. Gwarancja nie obejmuje żadnych innych roszczeń odszkodowawczych wobec Digison Polska Sp.  z o.o, chyba że autoryzowany serwis klienta powołany przez Digison Polska Sp.  z o.o działałby z premedytacją lub wskutek rażącego zaniedbania.

3. Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów nie jest częścią świadczeń gwarancyjnych.

 

IV. Ograniczenia gwarancji

Gwarancja nie obejmuje usterek ani uszkodzeń wynikających z:

1. Nieprawidłowego ustawienia lub instalacji, np. nieprzestrzegania obowiązujących przepisów bezpieczeństwa lub pisemnych instrukcji obsługi, instalacji i montażu.

2. Niewłaściwego użycia, obsługi lub obciążenia, takich jak niedostateczna pielęgnacja filtrów lub ich regularna wymiana.

3. Wpływów zewnętrznych, takich jak uszkodzenia w transporcie, uszkodzenia wynikające z wstrząsów lub uderzeń, uszkodzenia spowodowane warunkami pogodowymi lub innymi zjawiskami naturalnymi.

4. Wykonywania napraw i przeróbek przez autoryzowane serwisy klienta, które nie były przeszkolone do takich prac przez Digison Polska Sp.  z o.o

5. Użycia nieoryginalnych części zamiennych Digison Polska Sp.  z o.o oraz akcesoriów, które nie zostały przez nas zatwierdzone.

6. Pęknięcia szkła i wadliwych żarówek.

7. Wahań napięcia i prądu, które przekraczają lub nie osiągają tolerancji określonych przez producenta.

8. Braku pielęgnacji i prac porządkowych zgodnie z instrukcją obsługi.

9. Naturalnego zużycia wynikającego z eksploatacji, np. zmniejszenia wydajności ładowania akumulatorów i komponentów, które zgodnie z instrukcją obsługi muszą być regularnie wymieniane lub które zużywają się w miarę trwania cyklu życia produktu.

 

V. Ochrona danych

W ramach świadczenia usług Digison Polska Sp.  z o.o zbiera i przetwarza dane osobowe. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia w ramach obsługi gwarancyjnej, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych.

 

Poniższy numer telefonu obowiązują wyłącznie w Polsce:

Serwis Digison Polska Sp.  z o.o : (71) 793-96-13

Katalog produktów ETA z przedłużona gwarancja