Jak aktywować usługę przedłużonej gwarancji?
Usługa przedłużenia gwarancji ETA to wyjątkowa oferta, która powstała z zaufania do jakości produktów ETA. Ponieważ jesteśmy pewni ich wysokiej jakości, oferujemy przedłużenie gwarancji wykraczające poza ustawowy okres gwarancyjny – do 3, 5 lub 10 lat. Usługa ta jest bezpłatna, a aktywacja jest bardzo prosta – wystarczy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Sprawdź, czy zakupiony produkt jest objęty przedłużoną gwarancją.
Przedłużenie gwarancji można aktywować na wybrane produkty ETA lub ich części. Aby sprawdzić, czy dany produkt lub jego części są objęte przedłużoną gwarancją, zapoznaj się z pełną listą produktów z przedłużoną gwarancją na naszej stronie internetowej.
2. Odwiedź stronę https://www.eta-polska.pl/przedluzona-gwarancja/ i wypełnij formularz rejestracyjny. Pola obowiązkowe są oznaczone gwiazdką.
3. Upewnij się, że zaakceptowałeś warunki przedłużonej gwarancji i potwierdziłeś sekcję „nie jestem robotem“. Następnie kliknij przycisk „Zakończ rejestrację”.
4. Po prezjściu całego procesu, zostanie wygenerowany certyfikat, który zostanie wysłany na podany adres e-mail. Zalecamy wydrukowanie certyfikatu i przechowywanie go wraz z dowodem zakupu.
Rejestrację można aktywować najpóźniej do 30 dni od daty zakupu produktu, po tym terminie nie będzie ona możliwa. Wyjątek stanowią produkty z kategorii lamp LED, dla których przedłużenie gwarancji jest aktywowane automatycznie po zakupie produktu.
Co zrobić, jeśli zgubię certyfikat?
W przypadku zgubienia certyfikatu przedłużonej gwarancji prosimy o kontakt, podając informacje o zakupionym produkcie (jaki to produkt, kiedy został zakupiony i jakie dane zostały użyte do rejestracji przedłużonej gwarancji), a my postaramy się odnaleźć Twój certyfikat.
Masz dodatkowe pytania? Zapoznaj się z pełnymi warunkami usługi przedłużenia gwarancji, a w razie wątpliwości skontaktuj się z naszym serwisem pod numerem telefonu: (71) 793-96-13 lub mailowo: serwis@digison.pl