Wsparcie dla odkurzacza automatycznego ETA Aquilo Pro

Wymagania ogólne | Parowanie odkurzaczy | Porady i wskazówki, problemy | Do pobrania

 

 

Wymagania ogólne

 

Aplikacja jest przeznaczona wyłącznie dla telefonów komórkowych z systemem Android 8.0 i nowszym oraz iOS 10.0 i nowszym.

 

 

Wymagania dotyczące sieci Wi-Fi

  • 2,4 GHz (z wystarczającym pokryciem odkurzanego obszaru)
  • zabezpieczenia WPA1 i WPA2 (zalecane WPA2)
  • odkurzacz może być sparowany i używany tylko w jednej sieci Wi-Fi jednocześnie (SSID)
  • jeśli nie masz pewności, czy router spełnia powyższe wymagania, skontaktuj się z administratorem sieci

 

 

Czy odkurzacz może działać bez aplikacji?
Tak. Jednak tylko w trybie, w którym można używać tylko jednego rodzaju czyszczenia (czyszczenie automatyczne). Aby w pełni wykorzystać potencjał odkurzacza, zalecamy używanie go razem z aplikacją ETA AQUILO.

 

 

 

Parowanie odkurzaczy

Zawsze postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji ETA AQUILO.

 

Podstawowym wymogiem jest:

  • aktywna domowa sieć Wi-Fi z wystarczająco silnym sygnałem;
  • inteligentne urządzenie z zainstalowaną aplikacją ETA AQUILO;
  • akumulator odkurzacza naładowany co najmniej 35%;
  • włączenie odkurzacza, uruchomienie aplikacji, utworzenie konta i przeprowadzenie parowania zgodnie z instrukcjami.

 

Jak mogę przyczynić się do udanego parowania?

  • Używaj tylko inteligentnych urządzeń z obsługiwanymi wersjami Android i iOS.
  • Korzystaj z wysokiej jakości routera Wi-Fi zapewniającego odpowiedni zasięg.
  • Podczas parowania trzymaj urządzenie inteligentne blisko odkurzacza (ok. 2 m).

 

Jeśli wystąpią problemy z parowaniem:

  • sprawdź, czy odkurzacz jest w zasięgu sygnału Wi-Fi;
  • SSID i hasło mogą zawierać tylko znaki a–z i 0–9 (bez znaków specjalnych i spacji);
  • jeśli router obsługuje 2,4 GHz i 5 GHz, wyłącz pasmo 5 GHz podczas parowania;
  • wyłącz VPN, firewalle i inne aplikacje mogące zakłócać połączenie;
  • upewnij się, że akumulator ma co najmniej 35%;
  • spróbuj sparować z innym telefonem;
  • w razie potrzeby utwórz nowe konto użytkownika;
  • sprawdź ustawienia sieci Wi-Fi i systemu operacyjnego urządzenia;
  • upewnij się, że telefon jest połączony z tą samą SSID;
  • w razie potrzeby zrestartuj router.

 

Sieć o dwóch pasmach:

  • routery automatycznie przełączające 2,4 GHz ↔ 5 GHz pod jedną SSID mogą powodować problemy. Zalecamy osobne SSID dla każdego pasma;
  • ustawienie to znajdziesz w panelu administracyjnym routera lub u administratora sieci.

 

Wielu użytkowników:

  • każdy użytkownik tworzy konto w aplikacji ETA AQUILO;
  • pierwszy sparowany użytkownik staje się administratorem i może udostępnić odkurzacz;
  • funkcję tę znajdziesz w aplikacji pod MEHR → MEINE SAUGER → FREIGEBEN.

Porady i wskazówki, problemy

Jeśli w aplikacji pojawi się komunikat o błędzie (odkurzacz świeci na czerwono), sprawdź wskazany element i wyczyść go zgodnie z instrukcjami obsługi.

 

Zakres możliwych komunikatów o błędach:

  • LIDAR (moduł laserowy musi swobodnie obracać się o 360°; usuń włosy i inne zanieczyszczenia);
  • WENTYLATOR (usterka wlotu) – serwis wymagany;
  • KÓŁKA;
  • SZCZOTKI;
  • itd.

W instrukcji obsługi oraz w sekcji „Do pobrania” znajdziesz tabelę możliwych problemów.

 

Aplikacja zawiesza się lub „zamarza”
Uruchom ponownie aplikację, a jeśli to nie pomoże – urządzenie inteligentne.

 

Aplikacja nie reaguje
Może to być efekt zmian w telefonie (aktualizacje, nowe aplikacje) lub sieci Wi-Fi. Jeśli problem się utrzymuje, odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację ETA AQUILO.

 

Jeśli wszystkie procedury zawiodą i wykluczysz problemy z urządzeniem oraz siecią, skontaktuj się z nami: vysavace@eta.cz.

Do pobrania

Instrukcja obsługi w formacie PDF jest dostępna poniżej oraz na www.eta-polska.pl na stronie każdego modelu odkurzacza.

Instrukcja obsługi odkurzacza ETA7243 AQUILO PRO