Wsparcie dla odkurzacza automatycznego ETA Nico

Wymagania ogólne | Parowanie odkurzaczy | Porady i wskazówki, problemy | Do pobrania

 

 

Wymagania ogólne

 

Aplikacja jest przeznaczona wyłącznie dla telefonów komórkowych z systemem Android 7.0 i nowszym oraz iOS 11.0 i nowszym. Aby w pełni wykorzystać i zrozumieć wszystkie funkcje aplikacji, należy najpierw uważnie przeczytać instrukcję obsługi aplikacji ETA SMART.

 

Wymagania dotyczące sieci Wi‑Fi

  • 2,4 GHz (z wystarczającym pokryciem odkurzanego obszaru)
  • zabezpieczenia WPA1 i WPA2 (zalecane WPA2)
  • odkurzacz może być sparowany i używany tylko w jednej sieci Wi‑Fi jednocześnie (SSID)
  • jeśli nie masz pewności, czy router spełnia te wymagania, skontaktuj się z administratorem sieci

 

Czy odkurzacz może działać bez aplikacji?
Tak.

Parowanie odkurzaczy

 

Do pierwszego sparowania odkurzacza robota z siecią Wi‑Fi użyj instrukcji obsługi aplikacji ETA SMART, którą znajdziesz w sekcji „Do pobrania”. Zawsze postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji.

 

Podstawowe wymagania:

  • aktywna domowa sieć Wi‑Fi z wystarczająco silnym sygnałem;
  • inteligentne urządzenie z zainstalowaną aplikacją ETA SMART;
  • akumulator odkurzacza naładowany co najmniej do 35%;
  • włączenie odkurzacza, uruchomienie aplikacji, utworzenie konta i przeprowadzenie parowania zgodnie z instrukcjami.

 

Wskazówki do udanego parowania:

  • Używaj urządzeń z obsługiwanymi wersjami Android i iOS.
  • Korzystaj z wysokiej jakości routera Wi‑Fi zapewniającego odpowiedni zasięg.
  • Podczas parowania trzymaj urządzenie inteligentne blisko odkurzacza (ok. 2 m).

 

Jeśli wystąpią problemy z parowaniem:

  • Sprawdź, czy odkurzacz jest w zasięgu sygnału Wi‑Fi;
  • SSID i hasło mogą zawierać tylko znaki a–z i 0–9 (bez znaków specjalnych i spacji);
  • Jeśli router obsługuje 2,4 GHz i 5 GHz, wyłącz pasmo 5 GHz podczas parowania;
  • Wyłącz VPN, firewalle i inne aplikacje mogące zakłócać połączenie;
  • Upewnij się, że akumulator ma co najmniej 35%;
  • Spróbuj sparować z innym telefonem;
  • W razie potrzeby utwórz nowe konto użytkownika;
  • Sprawdź wymagania sieci Wi‑Fi i systemu operacyjnego urządzenia;
  • Upewnij się, że telefon jest połączony z tą samą SSID;
  • W razie potrzeby zrestartuj router.

 

Sieć o dwóch pasmach:

  • Routery automatycznie przełączające 2,4 GHz ↔ 5 GHz pod jedną SSID mogą powodować problemy. Zalecamy osobne SSID dla każdego pasma;
  • Ustawienie znajdziesz w panelu administracyjnym routera lub u administratora sieci.

 

Wielu użytkowników:

  • Każdy użytkownik tworzy konto w aplikacji ETA SMART;
  • pierwszy sparowany użytkownik staje się administratorem i może udostępnić odkurzacz;
  • funkcję tę znajdziesz w aplikacji pod MEHR → MEINE SAUGER → FREIGEBEN.

Porady i wskazówki, problemy

Jeśli w aplikacji pojawi się błąd (odkurzacz świeci na czerwono), sprawdź wskazany element i wyczyść go zgodnie z instrukcją obsługi.

 

Zakres możliwych komunikatów o błędach:

  • WENTYLATOR (usterka wlotu) – serwis wymagany;
  • KÓŁKA;
  • SZCZOTKI;
  • itd.

W instrukcji i w sekcji „Do pobrania” znajdziesz tabelę możliwych problemów.

 

Aplikacja zawiesza się lub „zamarza”
Uruchom ponownie aplikację, a jeśli to nie pomoże – urządzenie inteligentne.

 

Aplikacja nie reaguje
Może to być efekt zmian w telefonie (aktualizacje, nowe aplikacje) lub sieci Wi‑Fi. Jeśli problem się utrzymuje, odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację ETA SMART.

 

Jeśli wszystkie procedury zawiodą i wykluczysz problemy z urządzeniem oraz siecią, skontaktuj się z nami: vysavace@eta.cz.

Do pobrania

Instrukcje w formacie PDF są dostępne poniżej oraz na www.eta-polska.pl na stronie każdego modelu odkurzacza.

1) Instrukcja obsługi odkurzacza ETA1244 RONDO

2) Instrukcja obsługi aplikacji ETA SMART